17 octombrie 2010

Ce mica este lumea

 Long time ago, in a galaxy far, far away, in vara anului 2007 cred :).. am fost la mare cu Oana si Denisa. A fost asa de dragut :). Am ramas cu asa de multe amintiri placute. Atunci am fost pentru prima data in Vama Veche si am ramas fascinata de tot ce se intampla acolo... Am ramas fascinta de bijuteriile pe care le faceau fetele, de materialele folosite, de creativitatea lor, de tot!! (pe vremea aceea eu nu realizam nimic si eram extrem de curioasa din ce sunt facute, cum sunt facute :)).

 In cele din urma, in Costinesti parca.. am vazut o fata care facea codite cu ata multicolora.. adica iti lua o suvita de par si infasura pe ea ata in mai multe culori.. rezultatul este chiar super:). Atunci ne-am gandit toate trei ca trebuie să ne facem si noi o afacere :) mergem in Vama si ne facem taraba :). Denisa face bijuterii si eu codite :) ( Oana nu stiu exact ce trebuia sa faca..). Si ne gandeam ca putem sa stam o vaaaara intreaga la mare pe banii din vanzari :)

   Eu am ramas fascinata de coditele din ata si am facut la multe persoane in acea vara. :) Ma specializasem:). Aveam deja multe ate colorate si chiar imi placea la nebunie cum se vad in par, mai ales pe par mai lung.
 Andreea a fost si ea una dintre persoanele carora le-am facut codita :). Tin minte ca avea un par lung, cam cel mai lung par cu care lucrasem :). Acum drumurile ni s-au incrucisat iar :), dupa atata vreme m-am revazut cu Andreea care, de data aceasta, si-a ales mai multe perechi de cercei pe care sa le realizez special pentru ea :)
 
 Scuze pentru calitatea pozei :)

Mai multe detalii despre dimensiune si materialele folosite puteti sa gasiti in cataloagele Cercei.
Pentru detalii despre pret puteti sa dati mail la letsgetunique@gmail.com si va voi trimite un excel in care se regasesc preturile pentru toate accesoriile de pe site.

2 comentarii:

  1. Daaa! Imi amintesc si eu vara aceea. Din pacate am abandonat afacerea noastra. :( Poate drumurile noastre se vor mai incrucisa inca o data si iese un biznis profitabil. ;)
    Mult succes in tot ceea ce faci si la cat mai multe accesorii frumoase!
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Denisa :)
    Da, chiar mi-ar placea:D

    RăspundețiȘtergere