4 august 2010

Brose cu cadru metalic

De asa de multa vreme am cautat cadre metalice din care sa fac multe brose dragute :) si poate nu asa copilaroase :)) . Dorinta mi-a fost indeplinita si.. dupa multe cautari am gasittttt:). Ca sa fiu sigura ca nu raman fara, mi-am luat o groooaza. O sa le las mostenire copiilor mei :).
  Iata ce a iesit...imi place foarte mult rezultatul final (am ajuns sa ma laud singura :)))

Brosa cu albinute si flori
Brosa cu flori
Brosa cu o fetita
Brosa cu floricele
Brosa cu fluturasi

2 comentarii:

  1. Suuuuuuuuuuuper :*
    Foarte reusit site-ul! Si accesoriile sunt la fel de tari!
    Daca tot mai ai multe cadre din astea metalice imi faci si mie o brosa :). As vrea sa fie cu o fetita cu parul rosu :D
    Te pup!
    Clau (n-am cont la nimic din ce au pus ei aici asa ca o sa fiu Anonima :()

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumeeeeeesc :)!
    Am notat! O sa iti fac o fetita cu parul rosu asa ca al tau :)

    RăspundețiȘtergere