26 septembrie 2010

Danutza albutza

Danutza este o persoana foarte speciala si draga din viata mea:). Mereu a fost alaturi de mine (si va mai fii pentru multi multi ani), mereu a stiut sa ma asculte, sa imi dea sfaturi foarte bune si cel mai important mereu a tinut la mine ( cred si sper :)) ). Si eu tin foarte mult la ea:).
In viata ei mai exista o persoana foarte foarte deosebita.. Mihai:). Danutzei i-am facut o brosa care sa ii surprinda pe ei doi si relatia lor de iubire. Totodata i-am mai facut multe multe floricele (sub forma de cercei si brosa) ca sa ii insenineze fiecare zi de viitor inginer.
Danutza si Mihai
Cercei cu floricele
Brosa cu floricele si albinute
Mai multe detalii despre dimensiune si materialele folosite puteti sa gasiti in cataloagele Brose si Cercei.
Pentru detalii despre pret puteti sa dati mail la letsgetunique@gmail.com si va voi trimite un excel in care se regasesc preturile pentru toate accesoriile de pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu