26 august 2012

A imbatranit si Jepila...

..in cele din urma
Laura e o persoana tare deosebita, o prietena care stie sa te inveseleasca mereu.. fie ca te gadila, fie ca te ciupeste, fie ca iti spune cuvinte ce ajung direct la suflet.
Sunt asa de multe amintiri pe care le-am trait alaturi de ea, care ma fac de fiecare data sa ma amuz..
.. Cand mergeam prin regie si experimentam cu piper :))
.. Cand am fost la mare cu doar 50Ron in buzunar
.. Cand de la un picnic care se vroia sa fie ideal, am ajuns la universitate :))
.. Cand am mers pe jos de la Brancoveanu pana in Regie ca sa descoperim ca nu avem unde sa dormim :))
.. Cand mergeam in Expirat si dansam pana cand rasarea soarele
.. Dar cel mai mult imi amintesc de momentele cand ma facea sa ma simt speciala si sa imi dau seama ca sunt foarte norocoasa ca o am ca prietena.
De ziua ei i-am facut 2 brose: una cu o fetita asa ca ea (cu capul mare, dar cu inima si mai mare) si una cu 2 inimioare (a mea care va fii mereu langa a ei). 




Jepila drag si nebun, puriceii o sa te manance pana la adanci batraneti :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu