15 octombrie 2012

Cercelusi cu surub de argint

Am fost intrebata de mai multe persoane de ce nu fac cercei cu accesoriile din argint sau aurite. Nu am gasit niciodata un motiv bine intemeiat. Pur si simplu mi se par mai simpatice accesoriile din cupru. 
Intre timp Ioana care are o sensibilitate fata de metalele diferite de argint/aur m-a rugat sa ii fac cercelusi cu surubul de argint. Asa ca am cercetat putin piata si am gasit (cu greu) accesorii din argint.
Asadar special pentru Ioana au disparut cadrele din cupru si au aparut unele din argint :).







Suruburile de argint le cumpar cu 10 Ron perechea astfel ca daca doresti ca o pereche de cercei sa aiba accesorii din argint la pretul produsului se adauga 10 Ron.


 Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul Argint, CerceiColiereBroseBratari,Agrafe sau Cutiute. 
Mai multe poze gasiti aici.
Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com.

Un comentariu: