8 februarie 2013

Comenzi haioase

Sa va povestesc de Dana :). Nu cred ca am vazut pana acum pe cineva mai entuziasmat decat ea :).


Sunt foarte haioase intalnirile cu persoanele pe care nu le cunosc pentru ca trebuie sa dau tot felul de detalii legate de cum sunt imbracata astfel incat sa ne recunoastem intr-un fel sau altul. 
Dana m-a abordat cu o idee geniala. Vroia sa faca un cadou mai special unei doamne pe nume Geanta Raluca. Si ce poate sa fie mai perfect pentru ea decat o brosa in forma de gentuta?
Si cum intotdeauna doua cadouri sunt mult mai frumoase decat unul singur Dana a mai comandat si un magnet in forma de geanta pe care sa scrie Raluca.
Cand m-am intalnit sa ii dau accesoriile a parut tare incantata de ce am facut. Dupa care m-a sunat sa imi spuna ca ii plac foarte mult, mi-a dat si sms sa ma asigure de acest lucru :)
Chiar am zambit toata ziua datorita ei si entuziasmului de care a dat dovada.
Imi doresc din tot sufletul ca in anul 2013 sa fiti entuziasmate de orice lucru, sa fiti mereu cu zambetul pe buze!
Wake up every morning believing that something wonderful is going to happen!


Brosa in forma de geanta (La comanda)

Brosa in forma de geanta (La comanda)

Magnet in forma de geanta (La comanda)
Magnet in forma de geanta (La comanda)

Set brosa si cercei in forma de broscute

Elena m-a rugat sa ii fac prietenei ei un set de broscute cochete si dragalase, probabil ca ea :)
Asa ca va doresc ca in anul 2013 sa fiti extra dragalase si cochete. Asa cum spunea Coco Chanel:
A girl should be two things Classy and Fabulous! 

Brosa si cercei broscute (La comanda)
Brosa si cercei broscute (La comanda)
Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul Brose
Mai multe poze aici.
Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu