27 decembrie 2010

Pentru Bogdan

Mereu am crezut ca un cadou de Craciun semnifica o mare afectiune din partea celui care il ofera.. in general, de Mos Craciun oferi cadouri persoanelor care inseamna ceva pentru tine, nimeni nu te obliga.. oferi daca vrei si  daca iti face placere :)
Bogdan mi-a cerut sa realizez cinci cadouri speciale pentru cand vine Mos Craciun:). Trei brose care il reprezinta pe Mosu, un set cu floricele si o pereche de cercei cu pietre crack.
Accesoriile au fost o incantare pentru mine, cutiutele in schimb nu prea.. Am cautat peste tot unele potrivite, dar gaseam numai de dimensiune mica, in care nu aveau loc brosele. M-am gandit ca as putea sa le fac eu, dar nu aveam materialele necesare :( Am gasit in cele din urma tot si m-am apucat de treaba...
Iata ce a iesit:




 Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul CerceiColiereBroseBratari,Agrafe sau Cutiute. 
Mai multe poze gasiti aici.
Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu