7 februarie 2011

Pentru Oana

Sesiunea s-a terminat (Yupiii) si m-am intors la ceea  ce imi place sa fac :)
M-am gandit ceva timp cum si despre ce sa scriu in aceasta postare (mai bine zis despre cine sa scriu)  si dupa aceea mi-a venit ideea ca ar fi super sa imi reincep "activitatea" cu o persoana la care tin foarte fooooarte mult: Oana :).
Pe Oana o stiu de 16 ani :) a fost colega mea din clasa 1 pana in clasa a 12-a :) Ironia sortii face ca noi am inceput sa ne intelegem super bine abia cand nu am mai fost in aceeasi clasa :)) adica atunci cand am inceput facultatea :). Oana are un loc rezervat pe viata in inima mea pentru ca este o super prietena care a fost intotdeauna alaturi de mine, care m-a certat cand am gresit si m-a alintat/laudat cand am facut ceva bine:), care m-a incurajat de fiecare data (cred ca este cea mai optimista persoana pe care o cunosc :* ). Am trait multe multe intamplari specifice studentiei alaturi de Oana:) si cu aceasta ocazie ii multumesc din suflet ca mi-a fost alaturi:).
Oanei i-am facut mai multe lucruri si o sa ii mai fac:). In vara Oana s-a casatorit cu Gaby si le sta asaaaa de bine impreuna :). Inca de atunci am in minte ceva special pentru ea si sotul ei :), dar inca ideea nu s-a materializat.. Este ceva care sa sugereze dragostea dintre ei, desi nu cred ca mai exista vreun gram de indoiala :) Asadar...love is in the air :x
Printre altele i-am facut floricele pe campii doar pentru copii (in cazul in care se va face pediatru :)) si o fetita imbracata gros ca e frig afara, dar daca raceste are cine sa o ingrijeasca :)...
Ma bucur enorm de mult ca te-am intalnit si ca te am aproape :*


Pentru o imagine marita dati click pe poza:).


 Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul CerceiColiereBroseBratari,Agrafe sau Cutiute. 
Mai multe poze gasiti aici.
Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com.

Un comentariu:

  1. Alexandra Bacescu7 februarie 2011 la 10:06

    Ce ma bucur ca ti-ai reluat activitatea! :)
    Mult spor!

    Pupici,
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere