2 martie 2011

Multe comenzi de Martisor :)

Mie imi place foooooarte mult 1 Martie :)). Anul acesta mi-a placut si mai mult pentru ca am primit niste martisoare super dragute, dar mai ales pentru ca am avut ocazia sa fac unele pentru multe, dar multe persoane.
A fost o perioada super aglomerata, am primit foarte, foarte multe comenzi, mai multe decat m-as fi asteptat vreodata :). Multe buburuze, floricele, ghiocei, fluturasi, trifoi cu patru foi, broscute, dulciuri...
Ma bucur super mult ca asa de multe persoane au decis ca ar fi perfect sa ofere de 1 Martie un martisor facut de mine, ca a inceput sa se puna accentul pe obiecte personalizate, obiecte care pot fi purtate in perioada 1-8 Martie ca martisor, iar dupa aceea ca un accesoriu.
In saptamana de dinainte de 1 Martie am avut parte de o surpriza :) Caty mi-a cerut sa ii fac cateva perechi de cercei pentru prietenele ei dupa un desen facut de ea :) Super ideea :) Dupa desenul ei am realizat broscutele fetita si baiatel.
Mai jos sunt cateva poze cu produsele care au fost facute in ultima vreme. Nu am avut ocazia sa fac poze chiar la toate pentru ca pe unele le faceam seara si a doua zi deja le "livram" ...

Multe multe martisoare
Brosa baietel deghizat in buburuza
Vanduta (La cerere se poate reproduce)
Brose Hipo veseli
Vandute (La cerere se poate reproduce)   
Cercei floricele multicolore
Vanduti (La cerere se poate reproduce)   
Trifoi cu buburuza
Vandut (La cerere se poate reproduce)   
Cercei Buburuze
Vanduti (La cerere se pot reproduce) 

Cercei floricele
Vanduti (La cerere se pot reproduce)   
Cercei dulciuri
Vanduti (La cerere se pot reproduce)   
Cercei ursuleti
Vanduti (La cerere se pot reproduce)   
Cercei cu inghetata
Vanduti (La cerere se pot reproduce)   
Cercei cu broscute
Vanduti (La cerere se pot reproduce)   
Cercei cu cafea
Vanduti (La cerere se pot reproduce) 
 Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul CerceiColiereBroseBratari,Agrafe sau Cutiute. 
Mai multe poze gasiti aici.
Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu