9 martie 2011

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Noi o iubim pe Morcoveata ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Sunt oameni care se gandesc un an intreg ce sa iti cumpere de ziua ta...
Sunt oameni care pur si simplu uita de ziua ta...
Si mai sunt oameni care uita de tine...
Dar mai exista si oameni care se gandesc cum sa te faca sa zambesti, in orice zi, in orice ora, in orice an. Oameni care desi nu i-ai vazut de luni intregi atunci cand ii revezi ti se umple sufletul de dorinta de a-i tine aproape pentru cat mai multa vreme...
Deea aka Morcoveata face parte din aceasta ultima categorie. Ea este o persoana extrem de draga, o prietena care in orice moment mi-a fost alaturi.. desi ne despart muuuuulti km.. 
Daca ar fi sa o caracterizez intr-un cuvant acela ar fi distractiva :) mereu a stiut sa se simta bine, mereu a stiut sa ne faca pe toti sa ne simtim super bine, ea era centrul petrecerilor, cea mai prietenoasa, vorbareata si vesela :). Mereu mi-a placut la ea stilul ei de a fi.. cum reuseste sa-i impace pe toti.. sa se faca placuta de toti..
La inceputul lunii februarie Morcoveata a venit in vizita prin Romania si cu aceasta ocazie ne-am gandit ( Oana, Dana si cu mine) sa ii facem un cadou si sa ii spunem inca o data cat de mult o iubim :). Ne-am pus mintile la contributie si.. am stabilit ca cele mai frumoase amintiri raman pozele.. si cum nu am avut o poza in care sa fim tooooti cei care tinem la Morcoveata am facut un colaj cu cele mai dragute (zicem noi:)). Nu puteam sa ii dam asa.. doar poza.. asa ca am facut si o rama cu aceasi tema.. Noi o iubim pe Morcoveata :).. Si ca sa stie cat de mult o iubim i-am facut si o brosa si o pereche de cercei tot in forma de inimioara :)
Acum nu cred ca mai are nicio indoiala :).
Ne bucuram tare tare tare tare mult ca ne esti prietena si ca ne-ai fost mereu alaturi :*
Cu drag, prietenele tale dragi
Oana, Dana, Alice

Rama foto
Inimioara

 Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul Comenzi SpecialeCerceiColiereBroseBratari,Agrafe sau Cutiute. 
Mai multe poze gasiti aici.Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com.

2 comentarii:

  1. Mi-as dori sa am si eu o prietena ca tine :)) si sa primesc cadouri asa frumoase!
    Felicitari!.. si pentru creativitatea de care dai dovada si pentru atentia acordata prietenelor tale :)

    RăspundețiȘtergere