10 ianuarie 2012

Atelierul meu

Acum ceva vreme am primit de la un site specializat in vanzare de produse handmade oferta de a-mi prezenta atelierul. M-a incantat foarte mult ideea si imediat am inceput sa fac poze si sa scriu cate ceva despre cum am decorat camera. Intre timp mi-am anulat contractul cu acest site ceea ce inseamna ca nu vor mai face un articol despre mine. Asadar am decis sa scriu pe blog articolul :)

Prin urmare atelierul Let’s get unique se afla intr-un apartament din Bucuresti, mai precis intr-o camera prin care libelulele zboara deasupra patului, printre carti, cutii decorate si alte accesorii care fac locul special.




Intotdeauna mi-am dorit sa am un loc in care sa ma identific ca persoana, care sa imi creeze o stare de conform si in acelasi timp sa imi “impinge” mintea intr-o lume imaginara plina de unicitate. Stau de putina vreme aici asa ca inca mai am idei de decorat nepuse in practica (pentru moment). Visez la un atelier care sa spune din orice colt “Let’s get unique!”

Toate accesoriile nefinalizate, lutul, furniturile, margelele stau pitite in cutii, organizate pe categorii astfel incat in momentul cand vreau sa fac ceva sa stiu la fix unde sa caut.


In general creez in weekend intrucat timpul nu imi permite sa ma bucur in fiecare zi de emotia unui nou obiect creat. Ma incanta din ce in ce mai mult dorinta celor din jur de a avea accesorii handmade, accesorii care sa le defineasca personalitatea, dorintele si preferintele lor. Dar mai ales ador cand primesc comenzi speciale de a crea un anumit accesoriu pentru o prietena/prieten, un cadou special pentru ea/el.


Pentru ca am momente cand nu am timp sa lucrez deloc imi notez intr-o agenda toate ideile care imi vin fie din reviste, fie din natura, fie de la o persoana care trece pe langa mine pe strada, iar mai apoi le pun in practica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu