1 februarie 2012

In ultima vreme...

mi-am dat seama ca imi plac la nebunie brosele pe cadru metalic.. Mi se par foarte ok de purtat la orice tinuta si in plus este un accesoriu unic (chiar nu pot sa fac 2 la fel oricat de mult m-as stradui)
Ce mi-am facut pentru mine:

Set cercei si pandantiv 
La cerere se pot reproduce
Set cercei, brosa si agrafa
La cerere se pot reproduce
Cercei
La cerere se pot reproduce
Agrafa
La cerere se pot reproduce

Pentru Oana am facut o brosa, cercei si 3 bratari. Pana la aceasta comanda eram cam impotriva bilutelor.. mi se pareau destul de greu de realizat si credeam eu ca nu o sa aiba un efect final prea fascinant. Dar m-am inselat :).

Set cercei, brosa si bratari
Vandut (la cerere se poate reproduce)
Brosa
Vanduta (la cerere se pot reproduce)
Bratari
Vandute (la cerere se pot reproduce)  

Brosa
Vanduta (la cerere se pot reproduce)
Pandantiv cu fluturas
Vandut (la cerere se pot reproduce)
Agrafa
Vanduta (la cerere se pot reproduce)


Mai multe detalii despre pret si alte produse puteti sa gasiti in catalogul CerceiColiereBroseBratari,Agrafe sau Cutiute. 
Mai multe poze gasiti aici.
Pentru orice intrebare ma puteti contacta la adresa de mail letsgetunique@gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu